29 mars 2012

secrets

Miranda har valt mig att skriva sju sanningar om mig själv, får se hu det här går

1. tror jag har ett litet beroende när e gäller att tvätt händerna, tvättar mina händer så ofta så di blir torr jättelätt, direkt när ja har "flåtoga" händer så måst ja tvätt dom, hah, konstit i know..

2. älskar bilar som är "omgjorda", "fixade" och snyggt stylade, vet int riktit varför, tror "karan" ja umgås me ha gjort ett gott intryck, och mina tjejkompisar ha no fått me att buri skåd på garaget.org ganska ofta, så på samma gang siter man å drömer om att e sko va ens egen bil :)

3. gillar att planera mycket i förväg, till exempel en överraskningsfest, klassfest o.s.v. men ibland ha mina vänner sag att man int ska planer för myki å he stämmer nog in rätt så bra!

4. om jag skulle få välja så skulle ja ha åtminstone ha 200 par skor hemma i hyllan, bara för att skåd på dom, suger på att gå i högklackat men älskar att äga ett par skor med skyhög klack :)

5. Varenda kväll ja ska sov så vänder ja kudden så ja ska få den "kalla sidan" tycker känslan e så himla skön me en kall kudde mot ansiktet

6. då vi har lektion i skolan så oftast så vet jag svaret om läraren frågar någonting men ja vågar int räck upp hande, orsaken e att ja e skiträdd att ja ska hav fäjl svar eller någonting liknande, måst verkligen buri räck opp handen om e ska var na slutbetyg i handen...

7. Om ja e på någon hemmafest eller på na "dans" så älskar jag att dansa till grymt bra musik! Om jag e me personer som ja känner mindre vågar ja faktiskt släppa loss för att visa vad jag kan, men när jag e runt alla mina vänner verkar det som om jag inte vågar lika mycket, kanske int en hemlighet men e buri ta slut nu på secrets ;)

ja vet int vem som ska utman så alla som sir ije så utmanar jag! :)

1 kommentar:

  1. random frågo men hört du ha vari tisammans me Benjamin Backman. Hu tror du han har he nu? Å saknar du han nåå? Berätt lite om ert gamla förhållande

    SvaraRadera